2010. január 17., vasárnap

Liszt nélkül: Mákos muffin

Mint sokan, én is szeretnék egészségesen élni, úgy érzem nem csak elméletben teszek érte :-) Olvasok a témában, aztán, ami tetszik azt hasznosítom, most épp a paleoétkezés rejtelmeibe vetettem bele magam, így annyira izgalmas dolgok nem készülnek a konyhában, de ez a muffin finom és paleo felfogás szerint is egészséges ;-)



Hozzávalók:
8 dkg darált mák
10 dkg zabpehelyliszt
1/2 csomag sütőpor
2 db savanykás, kemény alma
2 db tojás
1 ek méz
5 dkg olvasztott vaj
csipet fahéj

Én házilag készítettem a zabpehelyből lisztet, hozzáadtam a mákot, a sütőport és a fahéjat, jól elkevertem a száraz hozzávalókat, majd belereszeltem a nagylyukún az almát, elkevertem. Megolvasztottam a vajat, azt is hozzákevertem. A tojások sárgáját a mézzel habosra kevertem, azt is hozzáadtam a masszához, a fehérjét habbá vertem és óvatosan azt is beleforgattam.
Muffinpapírokat tettem a sütő mélyedéseibe és szétosztottam a masszát. 200 Cfokos sütőben tűpróbáig (kb. 20 perc) sütöttem.

eM

Nincsenek megjegyzések: