2008. december 22., hétfő

Borkóstoló a Monarchiában

Nyertem egy részvételi lehetőséget RádióCafé és az MMI által közösen szervezett borkóstolóra. Szerencsére nem az első RádioCafé-s kóstolóm volt, nagy örömmel mentem, mert az eddigieken nagyon jól éreztem magam, és nem utolsó sorban jó borokat iszogattuk.
Nem tudtam előre, hogy milyen borokat fogunk kóstolni, de miután a welcome drink egy rozé volt, várható volt, hogy vörösek kerülnek a porondra... Én inkább fehér párti vagyok, de nem vagyok semmi jónak elrontója, jöhet a vörös is... :-)
Találd meg a párod játékkal kezdtünk, amikor is mindenki kapott egy pohár vörösbort és meg kellett találnunk a csapatunkat, azaz, azokat az embereket, akiknek ugyanaz van a poharában, mint a miénkben. Nagyon nehéz feladat volt, mert mindenki bikavért kapott. Összesen négy félét kaptunk, miután mindenki megtalálta a társait végig kóstoltuk az összeset:


Nekem a Monarchi Bikavére tetszett a lejobban, de a többség Tóth Istvánéra szavazott. Az sem volt azért rossz.. :-)

Ezt követően jött a Késői szüret saját bora, az Imsonia2 (2004), nagyon finom, magát itató, kellemes vörös. Mivel a bor megálmodói is köztünk voltak, várták észrevételeinket a borral kapcsolatban. Szinte mindenkinek tettszett, én se is szereztem belőle egy palackkal.
Ekkor a társaság már kezdett felszabadulni, ami a bor mennyiségét tekintve nem volt véletlen és közben a poharakba újabb gyümölcsös finom bor, a Monarchia Pinot Noire 2006 került, amit a Heumann Kékfrankos 2005 követet.
Az este remek lezárásaként Demeter Tokaji Cuveé 2007 -et kóstoltunk, majd mosolygósan megbeszéltük, hogy borkóstolóról csak így szabad hazamenni...

eM

Nincsenek megjegyzések: