2009. október 28., szerda

Murauban jártam..

... és vettem tökmagolajat. Bár még nem tudom, mit fogok vele kezdeni :-) De muszáj volt, mert úgy nyertem az utat, hogy az egyik kérdés az volt, hogy miből készítik a híres olajat Stájerországban. Hát tökmagból!
A pénteki piacon több árus is árult, különféle kiszerelésben, szépen dizájnolt címkékkel, alig tudtam választani, hogy melyiket is szeressem.
Maga a piac is nagyon hangulatos volt. Murau főterén a szobor mellett állt néhány stand, ahol zöldséget, gyümölcsöt, szörpöket, kenyeret, sajtokat és fánkot árultak.


És vettem még bodza szörpöt is. Az eladó néni nagyon dicsérte, és elmondta, hogy ő egész évben ezt issza, mert nagyon egészséges. Még a nagy titkot is elárulta: ő teában is nagyon szereti és hát néha pezsgőbe is önt belőle egy kicsit. Ez jó lehet :-)

eM

Nincsenek megjegyzések: